ثبت سفارش در سایت خونه ما به معنی پذیرفتن تمامی شرایط و قوانین از سوی کاربر می باشد و کاربر با ثبت سفارش اعلام آگاهی از تمامی شرایط را می نماید.

قوانین عمومی

کلیه رویه‏‌ کاری خونه ما منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‌ ها و سرویس‏ ها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‌ کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

مشتری یا کاربر

کاربر به هر شخصی که اطلاعات خود را جهت سفارش و یا هرگونه از بخش های خدمات سایت ثبت نماید گفته می شود.

ارتباطات

آدرس ایمیل و شماره تلفن هایی که مشتری در فرم ثبت سفارش خود ثبت می نماید، تنها اطلاعات مورد تأیید مشتری بوده و تمامی ارتباط ها اعم از (تماس تلفنی، پاسخ به سوالات، پیگیری سفارش، سرویس پیام کوتاه و …) از طریق آنها با مشتری صورت می گیرد.

توجه داشته باشید که شماره 3000560480 تنها شماره ای است که خونه ما از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌نماید.

این شماره‌ سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش، رویدادها، خدمات و سرویس های ویژه را به اطلاع کاربران می رساند.

سیاست های حریم خصوصی

خونه ما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می کند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روزهای کاری فروشگاه خونه ما از روز شنبه تا پنج شنبه به استثنای تعطیلات عمومی می باشد و کلیه سفارش‏ های ثبت شده در طول روزهای تعطیل در اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا و یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز خواهد شد.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابر این درج آدرس، ایمیل و شماره تماس های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

– امکان پرداخت در محل برای سفارش های شهرستان و یا سفارش هایی که مبلغ آنها بیشتر از سه میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

– از آنجا که خونه ما یک واحد تولید کننده می باشد، مشتریانی که درخواست تعداد بالا از یک محصول را دارند، قبل از ثبت سفارش میزان موجودی و تأیید سفارش را از پشتیبانی دریافت نمایند و پس از آن اقدام به خرید نمایند. در این سفارشات پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است.

– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به ویژه درباره کالاهای تخفیف خورده که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

سرویس بازگشت محصول

– با توجه به اینکه وبسایت خونه ما تولید کننده محصولات می باشد، این امکان برای مشتریان وجود دارد که قبل از باز کردن پلمپ محصول در صورت عدم رضایت به هر دلیلی محصول خریداری شده را مرجوع نمایند و مبلغ پرداختی طی 24 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری عودت داده خواهد شد.

– در صورت معیوب بودن محصول در زمان تحویل، مشتری می تواند با هماهنگی پشتیبانی سایت، محصول را عودت داده و سفارش مجدد برای مشتری ارسال می گردد.

– در صورت عدم موجودی کالای مرجوعی در خونه ما، مشتری می تواند تا تولید مجدد محصول صبر نماید، در غیر این صورت با هماهنگی پشتیبانی می تواند مبلغ پرداختی را طی 24 ساعت کاری دریافت نماید.

اطلاعات محصولات

– اطلاعات هر محصول در سایت خونه ما، صرفاً جهت اطلاعات عمومی می باشد و جنبه مشاوره ندارد.

– خریدار باید قبل از استفاده از محصولات نسبت به کسب اطلاعات حرفه ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در ‌سایت درج کرده اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و خونه ما مسئولیتی ایجاد نمی کند.

– در صورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت­ های آن برعهده مشتری است و فروشگاه خونه ما در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

نظرات کاربران

– هدف از ایجاد بخش نظرات در فروشگاه، اشتراک گذاری تجربه ی خرید و کاربری محصولات است.

خونه ما در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچ گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی خونه ما درباره ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می شود، نظرات را اصل و پایه ی انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.

محتوا

– فروشگاه خونه ما نهایت تلاش و دقت خود را در راستای ارائه تمامی سرویس‌ ها به کار می گیرد و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل استفاده می‏ کند.

– لازم به ذکر است خونه ما تضمین نمی‏ کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.  

© کلیه محتویات سایت شامل قانون حق تکثیر شده و به فروشگاه خونه ما تعلق دارد.

سیاست قیمت گذاری

– سیاست قیمت گذاری در خونه ما مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.

– پایین بودن قیمت ها در فروشگاه خونه ما نسبت به مابقی فروشگاه ها به دلیل کیفیت پایین محصولات نمی باشد. فروشگاه خونه ما خود تولید کننده محصولات می باشد به همین دلیل تمامی واسطه ها در روند فروش محصول حذف شده و مشتریان محصولات را از تولید کننده خریداری می نمایند.

فروش ویژه

– طرح های فروش ویژه به منظور یک تجربه خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته می شود که این کالاها تنها برای ساعت‏ هایی امکان سفارش گذاری دارند.

– در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش ویژه به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح فروش ویژه باشد، قیمت فروش ویژه اعمال می‏ شود.

– به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، خونه ما تعهدی در قبال سفارش های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی های لازم انجام می‏ شود.

نمایندگی

فروشگاه خونه ما آماده ارائه نمایندگی به علاقه مندان فعالیت در این حوزه می باشد.

علاقه مندان می توانند با استفاده از صفحه تماس با ما درخواست خود را جهت بررسی اعلام نمایند تا شرایط کامل همکاری اعلام گردد.

 

بازگشت به بالا